Raktiniai žodžiai

Raktiniai žodžiai – kas tai?

Raktiniai žodžiai – tikriausiai daug kartų girdėjote tą magišką žodžių junginį ir kalbas apie tai, kaip svarbu raktinius žodžius parinkti tinkamus. Tačiau kas tai konkrečiai yra, tikiu, aišku ne visiems.

Pirmiausia, raktiniai žodžiai, arba raktinė frazė – tai tas žodžių junginys, kurį vartotojas veda į Google paiešką, kažko ieškodamas. Tos frazės gali būti trumpos, bendrinės, kai klientas dar nėra tikras ko konkrečiai jam reikia, pvz. „Dovana jai“ ar „Žieminis paltas“. Taip norėdamas „patyrinėti“ pasiūlą.

Ir ilgos, konkrečios, angliškai vadinamos 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘢𝘪𝘭 𝘬𝘦𝘺𝘸𝘰𝘳𝘥. Kai ieškotojas konkrečiai žino, ko ieško. Pvz. „Atpalaiduojantis nugaros masažas Kaune“ ar „Pilkas vilnonis ilgas žieminis paltas“.

Tuomet Google paieškos sistema, reitingavimo principu – nuo geriausiai užklausą atitinkančio puslapio – išreitinguoja juos ir parodo klientui. Pirmoje vietoje, žinoma, atsiranda geriausiai optimizuoti ir Google reikalavimus atitinkantys puslapiai. Tačiau apie tai, kokie tie reikalavimai yra ir kaip Google nusprendžia, kas yra geriausias, papasakosiu kitą kartą.

O jeigu raktiniai žodžiai Jūsų puslapyje nepanaudoti – kas tada?

Svarbu tai, kad, jeigu Jūsų puslapyje nėra raktinės frazės „Atpalaiduojantis nugaros masažas Kaune“, nesvarbu jeigu būtent tokią paslaugą teikiate ir pristatote, Google paieškose rezultatuose jis neatsiras. Ar bent jau atsiras toli toli, kokiame 4 ar 5 puslapyje, kur joks klientas neužeis.
Tuomet ką daryti, kad atsirastumėte? Vienas iš optimizavimo žingsnių būtent ir yra tai – sudėliojimas reikiamų raktinių žodžių į tas „lentynėles“, kur Google robotukai tikrina, norėdami išsiaiškinti apie ką būtent yra Jūsų puslapis. Šiuo atveju, Jūsų paslaugos 𝗽𝗮𝘃𝗮𝗱𝗶𝗻𝗶𝗺𝗮𝘀 – 𝗛𝟭 𝗮𝗻𝘁𝗿𝗮𝘀̌𝘁𝗲̇ – turėtų būti bent jau „Atpalaiduojantis nugaros masažas“. Tuomet ši frazė turėtų atsirasti ir Jūsų puslapio 𝗨𝗥𝗟 (𝗮𝗱𝗿𝗲𝘀𝗲), 𝗽𝗶𝗿𝗺𝗮𝗺𝗲 𝘀𝗮𝗸𝗶𝗻𝘆𝗷𝗲, 𝗠𝗲𝘁𝗮 𝘁𝗶𝘁𝗹𝗲 ir dar keletą kartų 𝗽𝗮𝗺𝗶𝗻𝗲̇𝘁𝗮𝘀 𝘁𝗲𝗸𝘀𝘁𝗲. Kuriame yra šios paslaugos aprašymas.
Taip Google žinos, kad klientui, ieškančiam šios paslaugos, reikia parodyti Jūsų puslapį. Jūsų klientas sužinos, kad Jūs šią paslaugą teikiate. Na, ir sėkmės atveju, ją pas Jus užsakys, Jums už tai sumokės ir Jūsų verslas vystysis. O juk tokia ir yra verslo esmė, ar ne?