SEO auditas
Ar jis Jums reikalingas?
SEO auditas puslapiui yra reikalingas tiek pat, kiek žmogui reikalingas profilaktinis apsilankymas pas gydytojus ar automobiliui – techninė apžiūra. Trumpai tariant – jeigu norite, kad viskas veiktų sklandžiai ir tarnautų ilgai – periodiškai tai yra tiesiog būtina.
SEO auditas apima tris pagrindinius etapus:
- Techninį SEO
- Vidinį SEO
- Išorinį SEO
Trumpai papasakosiu apie kiekvieną iš jų, tam kas suprastumėte kokią informaciją rasite analizėje ir kokia Jums iš to nauda.Tiesa, analizę atlieku ir tais atvejais, kai darau SEO optimizavimą. Tam, kad žinočiau, kokie konkrečiai pokyčiai puslapyje reikalingi. Tačiau audito ataskaitą Jums pateikiu tik tuo atveju, jei ją užsakote.
Turinys
SEO auditas – Techninis SEO
Tai – pirminis etapas, kurio metu tikrinama ar puslapis tinkamai veikia. Ar visi jo puslapiai indeksuojami – t.y. ar Google juos „mato” ir randa. Tikrai ne kartą susidūriau su situacija, kai klientai sako, kad Google paieškoje tam tikri jų produktai ar puslapiai nerandami. O patikrinus, paaiškėja, kad puslapio kūrėjai kažkodėl tuos puslapius padarė neindeksuojamus. Dar dažniau tai nutinka tada, kai puslapį kuriasi patys klientai.
Taip pat, techninio SEO metu, patikrinu ar tinkamai atlikti puslapių peradresavimai ir ar nėra „nerandamų” puslapių. Taip dažnai nutinka, kai klientai pakeičia produkto pavadinimą, o taip pat ir jo URL ir nepadaro peradresavimo. Tuo tarpu kur nors socialiniuose tinkluose yra gausybė nuorodų, vedančių į senojo pavadinimo produktą, t.y. ir į senąjį URL. Klientams toks puslapis matomas kaip „Error, page not found”.
Na, o Google tai signalas, kad Jūsų puslapis techniškai netvarkingas. Žinoma, tokiam puslapiui nėra vietos pirmose Google paieškos pozicijose.
Techninis SEO apima ir daugiau etapų bei veiksmų, kurie leidžia patikrinti ar Jūsų puslapis yra techniškai tvarkingas. Štai keletas jų:
- Nuotraukų dydžių patikrinimas
- Puslapio krovimo greitis
- URL nuorodų struktūra
- Pritaikomumas mobiliesiems įrenginiams
Kodėl svarbu atlikti techninį SEO?
Todėl, kad neverta investuoti į puslapio turinio optimizavimą, jei puslapis techniškai yra netvarkingas. Įsivaizduokite, Jūs užsisakote SEO optimizavimą, mes parašome gražius, informatyvius tekstus, sukeliame gražias nuotraukas, tačiau puslapis, atidarant per mobilųjį, užkraunamas taip, kad jo matosi, pvz. tik dalis. Ir tų tekstų vartotojas net negali perskaityti. Tuomet kokia to prasmė?
Tai tas pats, kas investuoti į odinio salono atnaujinimą automobiliui, kurio variklis neveikia. Ar akumuliatorius nusėdęs. Gražu pažiūrėti, tačiau naudotis vis tiek neišeina. Todėl svarbu viską daryti nuosekliai ir taip, kad būtų naudinga.
SEO auditas - vidinis SEO
Vidinis SEO – tai visas puslapio turinys. Jis yra pats svarbiausias, siekiant pakilti į aukštesnes Google pozicijas
Analizuodama puslapio vidų, tikrinu visą jo turinį. Pirmiausia – raktiniai žodžiai. Tikrinu ar jie yra tinkamai parinkti. Tai – labai svarbu, kadangi pasirinkus netinkamus, klientai Jūsų gali paprasčiausiai neieškoti. Apie ką aš ?
Papasakosiu pavyzdį iš savo asmeninės patirties. Turėjau el.parduotuvę, kurioje buvo prekiaujama drabužiais, skirtais besilaukiančioms ir žindančioms mamoms. Drabužių kategoriją, skirtą nėščiųjų rūbams pavadinau „Drabužiai besilaukiančioms” ir optimizavau šiai frazei. Tačiau tik vėliau, išmokusi visų SEO subtilybių, susipratau patikrinti ar tikrai tokią frazę veda moterys, nėštumo metu ieškančios tinkamų drabužių.
Mano liūdesiui ir nuostabai paaiškėjo, kad ieškoma visai ne „drabužių besilaukiančioms”, o „drabužiai nėščiosioms” ar „nėščiųjų rūbai”. Taigi, klientėms Google net nesiūlydavo mano puslapio, nors jos ieškojo būtent to, kuo aš prekiavau. Taigi, labai svarbu išsiaiškinti ar tinkamai parinkote produktų ir kategorijų pavadinimus.
- Atlikdama vidinio SEO analizę taip pat tikrinu tekstus (aprašymus), bei jų apimtį.
- Ar naudojate vidines ir išorines nuorodas.
- Tikrinu Nuotraukų „Alt” pavadinimus.
Na, ir žinoma, atlieku dar daugybę patikrinimų, tam, kad nustatyčiau kuriose vietose yra klaidos, kur galima tobulėti ir kokių veiksmų imtis, tam kad puslapis veiktų geriau ir užimtų aukštesnes Google pozicijas.
SEO auditas - išorinis seo
Tai sritis, kurioje mes patys turime mažiausiai įtakos. Atliekant išorinį SEO, analizuojami konkurentai ir jų praktika. Žiūriu, ar yra sričių, kuriose konkurentai turi silpnąsias vietas ir galime juos pralenkti Google paieškoje.
Taip pat tikrinu kiek išorinių nuorodų (backlink’ų) veda į Jūsų puslapį. Tai – labai svarbu, kadangi kitame puslapyje atsiradusi nuoroda į Jūsiškį yra tolygi rekomendacijai. O kuo daugiau kiti Jus rekomenduoja, tuo autoritetingesnis Google paieškos sistemai atrodo Jūsų puslapis.Na, ir žinoma, tuo aukštesnių pozicijų paieškoje vertas.
Atlikus analizę - pateikiu ataskaitą ir rekomendacijas
Atlikusi išsamią analizę, pateikiu ataskaitą ir rekomendacijas ką reiktų keisti puslapyje. Taigi, pokyčius galite daryti patys arba juos užsakyti pas mane. Bet kokiu atveju, prieš atlikdama SEO optimizavimą, visuomet informuoju klientus kas bus keičiama, kodėl ir kokią naudą tai duos.
Paslaugos kaina - 100 €
Sudomino? Susisiekime! Užklausa dar nereiškia, jog užsakote paslaugą.
Aš peržvelgsiu Jūsų puslapį ir nemokamai atliksiu pirminę analizę, bei informuosiu Jus apie Jūsų puslapio būklę.